| Verfügbarkeit |
Autoren | Gresser, Anne |
Titel | Does simultaneous bilingualism support high proficiency in both languages? A comparison of bilingual youth from immigrant families with different ages of onset of L2 acquisition to native monolinguals. |
URL | https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:352-2-1mh5cr8ufi0pk1 |
URN, persistent | urn:nbn:de:bsz:352-2-1mh5cr8ufi0pk1 |
Erscheinungsjahr | 2018 |
Seitenzahl | 26 S. |
Verlag | Konstanz: Universität Konstanz |
Dokumenttyp | Monographie; online |
Beigaben | Literaturangaben; Abbildungen; Tabellen; Anhang |
Sprache | englisch |
Forschungsschwerpunkt | Bildungspanel (NEPS) |
Schlagwörter | Vergleichsuntersuchung; Identitätsbildung; Familie; Spracherwerbsprozess; Fremdsprachiger Spracherwerb; Bilingualismus; Muttersprache; Immigration; Zweitsprachenerwerb; Integration; NEPS (National Educational Panel Study) |
Förderkennzeichen | 01GJ0888 |